8 Ağustos 2010 Pazar

2 video arasında bilmem kaç fark




Yukarıda olan video Funny or Die adlı Abd kökenli komedi skeçleri üzerine yoğunlaşmış şirketin "Eva Mendes Sex Tape" adlı skeci. Funny or Die sitesi bu iş üzerinde yoğunlaşan ve Abd'de yaptığı işlerle geleneksel medyada sıkça kendinden söz ettiren bir site. Neyse biraz İngilizce'niz varsa ve SNL (Saturday Night Live) tipi güldürüden hoşlanıyorsanız izlersiniz.(Yuh neyi anlattım bir şekilde benim blogumu bulan adamın Funny Or Die sitesini bilmemesi abes bir durum olur zaten)

Video linkinde olan ise Ntvmsnbc editörlerinin yaptığı bir düzenlemeden sonra videonun hali. İki video arasında olan farkları bir göz atıp inceleyin bakalım neler bulacaksınız. Ama şu açıdan sevinçliyim. Videoyu biz çektik dememişler.

Her zaman her bilginin ücretsiz yayılması taraftarıyımdır. Ama bir bilgiyi alıp kullanacaksan en azından nereden aldığına dair ufak bir bilgi verilmesini tercih ederim.(Neonebu.com editörleri arada bir benim yazılarımı paylaşırlar ve bu işi adabıyla yaparlar kısa bir giriş sonra bloga link verirler). Zaten videonun asıl sahipleri bu videolar izlensin diye yapıyorlar. Elbette bir de bu işin mali tarafı var kimseden bu  A-list yıldızlara çektirilmiş videoların adları kapatılmış bir şekilde yayılmasını istemez. Yoksa niye adamlar Funny or Die Exclusive yazsın ya da alt tarafa logolarını koysun. (Alakasız gelebilir ama birden aklıma Kuzey Kore'nin Dünya kupası maçlarını nasıl seyrettiği hakkında ortalıkta dolaşan haberler geldi.).

Ntvmsnbc Twitter hesabına yazdığım  sorulara önceden cevap alamadığım için bu sefer sorma gereği duymadım zaten sorulacak bir durum yok. Ben görsem çok kızardım bu videonun böyle yayınlandığını neyse. Zaten ben mi kurtaracağım Türk internetinin nasıl kullanacağını ben mi belirleyeceğim etikleri veya başka şeyleri. Sanki videonun sahibi benim ne halleri varsa görsünler.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası