10 Ekim 2009 Cumartesi

Sanal Karakter Gerçek Twitter

Diziler ve sosyal medya ile ilgili bir yazı dizisi yazmıştım #1 #2 #3 #4

Benzer bir derleme daha yapacağım busefer ise dizi karakterlerinin twitter adreslerini vereceğim.Daha önceden yazdığım dizilerin hepsinin çok önemli karakterleri var.Ama her dizide bir karakter diğer bütün karakterlerin önüne geçiyor.Misal Chuck dizisi ismi ile uyumlu olarak chuck karakteri önde.Entourage da ise aslında yan rol olan Ari Gold karakteri ön planda.Gossip girl dizisinde ise Chuck Bass karakteri ön planda oluyor.Bu karakterler gerek rolleriyle gerek canlandıran oyuncuların karizmaları ile her zaman dizilerde ön planda olmayı beceriyorlar.Tabi senaristlerinde haklarını yememek lazım her zaman bu karakterlerin iyi hikayeleri oluyor.

Neyse blogun konseptinin dışına sapmadan sosyal medya ile ilişkileri ile ilgili bir iki irşey yazayım.Bu karaterlere twitter hesabı açmak çok önemli bir olay. Bir çok kişi bu karakterlerin gerçek hayatta var olmalarını dilediklerini tahmin etmek çokta zor değil.Twitter sayesinde bu olay bir nebzede gerçek oluyor.Twitter sayesinde güzel bir şekilde karakterleri gerçek hayata sokmuş oluyorlar.Gerçek zamanlı twittler ile karakterin yaşadığı izlenimi veriyorlar.Bu şekilde karakterlerin hem gerçeğe yakın bir hal almasını sağlayıp bunun üzerinden inandırıcılıklarını artırıyorlar.Neyse yine biraz uzattım twitter adreslerini verip kapatıyorum.

Not:Verdiğim twitterların resmi olup olmadığını kestiremedim en sık güncellenen ve en kalabalık takipçi sayısına sahip olanları ekledim.

Ari Gold Twitter burada

Chuck Bartowski Twitter iki tane vardı hangisinin gerçek olduğunu tahmin edemedim.
Numara 1
Numara 2

Chuck Bass Twitter burada
Not:Chuck Bass üzerinde dizinin diğer karakterlerinede ulaşabilirsiniz.

Barney Stinson Twitter burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası