9 Ekim 2009 Cuma

Dergiler ve Twitter

Dergiler yazısına başlarken çeşitli konularda 6-7 dergiyi takip etmeye başladım.Fakat bazıları hiç güncelleme yapmadıkları veya resmi olup olmadıklarınaı güvenemdiğim için takip etmeyi bıraktım.Konuyu birazda spesifik hala getirip "Erkek Dergileri ve Twitter" haline indirgedim.

Takip ettiğim 3 dergide bilinen ve yurt çapında dağıtımı olan dergiler(Fhm Esquire Boxer).Bilindiği gibi Fhm ve Esquire yurtdışı edisyonlarının Tr ye adaptasyonları şeklinde olan dergiler.Boxer ise seksenlerdeki Türk erkek dergiciliğinin milenyuma yansıması olan bir dergi.

Bu 3 derginin twitterda takibe başladım acaba bu 3 dergi twitteri nasıl kullanıyor diye merakımı gidermeye çalıştım.Ne yazık ki fhm dergisi twitter i aktif kullanım konusunda sınıfta kaldı.En son "tweet" ini mayısta göndermiş.Zaten önceki gönderilenlerde gayet özensiz bir şekilde acele ile yazılmışlar.Boxer dergisi ise çok aktif ve güzel bir yol bularak derginin yapım aşaması notlarını twitterde duyurarak bu tweetleme işini iyi kotarmış.Esquire ise erkekler için stil tüyoları ile renklendirmiş tweetlerini ve ekstra olarak tweet ipuçlarıyla bir oyun yollamış sonuç olarakta bir hediye vericeklermiş.Fhm sınıfta kalmasına rağmen Esquire ve Boxer gayet güzel bir şekilde twitterdan okuyucularına ulaşabilmiş olması gündelik yaşamımıza tamamiyle giren sosyal ağların her alanda kullanabileceğini gösterdiği için çok güzel örnekler.

Boxer Dergisi Twitter Burada

Fhm Türkiye Twitter Burada

Esquire Türkiye Twitter Burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası