21 Eylül 2009 Pazartesi

Diziler ve sosyal medya #1 (Entourage)

Emmyler bu gece yarısı sahiplerini buldular.Kazananların listesine burada ulaşabilirsiniz.ben emmyler hakkında yorum yapmayacağım fakat dizilerin sosyal medya ile ilişkilerini bir iki örnekle göstermeye çalışacağım.Örnekler için kendi sevdim ve takip ettiğim dizileri kullanacağım.

İlk örneğim Entourage olacak bir emmy müdavimi olan dizimiz çok güzel bir resmi sitesi var.Bu site içerisinde dizi karakterlerinden Lloyd un bir blogu var burada dizinin gelecek bölümleri hakkında ufak tüyolar veren yazılar yazmakta.Aynı site içinde kurmaca bir dizi olan ve Drama karekterinin geçmişte rol aldığı söylenen Viking Quest inde bir oyunu bulunmakta.Aynı güzellikle bir Community alanı bulunmakta.Burada myspace ve facebook fan sayfalarına ulaşım linkleri de bulunmakta.

Entourage dizisinin facebook fan sayfasında 490 bin hayran bulunmakta(bu kadar olabileceğini düşünmemiştim :D).Dizi için yapılmış bir adette facebook uygulaması var.Hangi entourage karakterisiniz konspetli bir uygulma.Başarılı bir uygulama olup olmadığını anlamak için bir deneme yapmak istedim fakat ingilizcem yeterli olmadığı için uygulamadan tam bir verim alamayacağımı düşünüp ellemedim(uygulamada inek sanki belli bir süt verimi der gibi oldu)

Entourage resmi sitesi ve community burada 

Not:Facebook ve myspace linklerini ayrı oalrak vermiyorum hepsi resmi sitede bulunmakta.

Not2:"Bulunmakta kelimesi bu yazı içinde 5 kere kullanılmıştır.Merakta kalanlar olursa ben zaten saydım:D

Saygılar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası