31 Ekim 2009 Cumartesi

Kahraman bakkal süper markete karşı!

Arada yazdığım bir futbol blogu var. Futbol için düşündüklerimi orada bırakıp burada futbola yer vermemeye çalışıyorum sosyal medya hareketlerini not etmeye çalışıyorum.Bugün öyle bir video izledim ki buraya yazmak zorunda hissettim kendimi.Düşünün ; bir gazetenin spor müdüründen ne beklersiniz tarafsızlık , bilgi , gazeteci olarak geçirdiği zamanın fazla olması gibi şeyler herhalde.Zaten buna tam cevap verebilsem muhtemelen bende basılı yayın organlarında çalışmak için uğraşırdım.

Neyse izlediğim videonun konusundan bahsedeyim biraz bir gazetenin spor müdürü bir arkadaşı ile kahvede otururken pardon "canlı yayında" muhabettin altından girip üstünden çıkıyor.(Düşünün ne dediklerini ben yazmıyorum zaten videonun linkini vereceğim)Sonrasında bu video youtubea ve bilimum video paylaşım ortamlarına düşüyor.Gazetenin ismini vereyim zaten şahsın adı ortaya çıkar Hürriyet.

Spor Müdürü olacak kadar önemli bir pozisyonda bir insanın fanatiklikten uzak biri olması gerekmez mi?.

Yazdığım futbol blogunda 2 gs li 1 fb li 1 de bursasporlu arkadaş var.Biz Beşiktaşlı bir arkadaş bulamadık diye tarafsızlığımızı kaybedeceğiz diye korkarken bir gazetenin başına fanatik denecek kadar taraflı bir kişinin gelmesini hazmedemiyorum.Bundan sonra ne internet sitesi ne de o gazeteye elimi sürmem.Bir ülkenin gazeteleri bu halde ise bloglara daha çok ihtiyaç var.Gazetenin genel yayın yönetmeni gazeteyi süpermarkete çevireceğim gibi bir söz söylemişti.O zaman artık bende o süper markete gitmeyeceğim kendi bakkalımdan bloglarımdan alışverişimi sürdüreceğim.Fare dağa küsmüş dağın haberi yok diyenler olabilir varsın desinler bu benim tercihim.Malum şahsın ismini anmayarak arama motorlarında bulunma şansımı belki azalttım ama ondan gelecek hit gelmesin ya :D
Not 1:Osman Tamburacı küfür etti diye geveleyen olur doğru etti ama o gazetenin spor müdürü değildi.
Not 2:Haluk Ulusoy Federasyon başkanı ve Gs li gibi şeylerde söyleyen insanlar olur onlar için şunu söyleyeceğim onu seçenler arasında diğer takım taraftarı olanlar vardı.
Not 3:Kendimizide kahraman yaptık şakala karışık :D

Malum video burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası