30 Ekim 2009 Cuma

Doğru adam doğru hareket #4

Başlık için tekrar tekrar özür dilerim.Bu seferde başlığın cinsiyetçi bir başlık olduğunu düşünmeye başladım seri şimdi böyle devam ediyor diye değiştirmek istemiyorum.Başta bu seriye başlarken dikkat etmeliydim.Özür dilerim.

Bu serinin bu sefer konuğu veya konusu Yasemin Mori. Müzisyen Yasemin Mori yeni bişey(ne diyeceğimi bilemedim) değişik bir ses yıllardır bağıra çağıra şarkı söyleyip ben "rock yapıyorum arkadaşım" tayfasından değil bambaşka bir müzik yapıyor kimileri beğenmemiştir bence onun pek sorun ettiği bir durum değil herkes için müzik yapmıyor bence doğru olanda bu.

Twitter çok revaçta ya bu aralar Yasemin Mori'nin twitter hesabı var mı diye kontrol ettiğimde var olduğunu öğrenmemle birlikte çok güzel bir blogger olduğunuda öğrenmiş oldum. Tumblr.com ve Blogspot üzerinde bloglar tutmakta/yazmakta olan Yasemin Mori nin paylaştığı görsellerle yaptığı müzik için çıkarsamalarda(o naslı bir kelime buradan başka hayatımda kullanamamışımdır) bulunmamızı istiyor gibi bir hali var. Bir dileğimide burada yazıya döktükten sonra yazımı bitireceğim "Yasemin Mori Mars Volta ile düet yapsın" belki bir uzak ihtimal ama olmayacak şey değil.


Yasemin Mori blog


Yasemin Mori twitter(resmi olduğunu düşünüyorum) burada

Yasemin Mori Myspace Burada

Yasemin Mori Facebook (burası pek aktif değil uzun zamandır) burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası