29 Ekim 2009 Perşembe

Twitter ile organize işler

Twitterda takip ettiğim ve sosyal medya işini aşmış bir abi olan Brian Solis in tweetlrinden twtvite diye bir linke denk gelidm.Ne diye tıkladığımda. Organizasyon yapılırken twitter nasıl kullanılırın cevabını aldım. Çok hoşuma giden bu uygulama davetlerinizi twitter üzerinden duyurmanıza ve google map ile yerlerini belirtmenizi sağlıyor ya da yanlız başınıza yemek yemeği sevmiyorsanız ben şurada yemek yiyeceğim gelmek isteyen var mı diye bir duyuru yapabiliyorsunuz(Bunlar benim örneklerim yaratıcılık size kalmış). Şu an kullanımı yurtdışı ile sınırlı(sınrılı dedim çünkü ben girdiğimde Tr'den hiç bir davet görünmüyordu belki kullanınıma açıktır fakat kullanımı yaygın değildir) ilerleyen günlerde muhtemelen tr sınırlarında da kullanılmaya başlayacak.

Benzer bir konu ile şöyle bir olay oldu yakın zamanlarda ünlü bisikletci Lance Amrstrong antrenman yapacağı yeri ve saati tweetlmişti ve bunun akabinde antrenman yapacağı saatte onu yapacağı yerde 1000 kişi karşılamıştı.

twtvite.com burada

Lance Armstrong twitter burada

Brian Solis twitter burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası