5 Eylül 2014 Cuma

Kristal Elma Festivali'ne Kim Gitmesin?


Liste sitelerinin birisinde "Neden Kristale Gitmeli" ayarında bir liste vardı.(Özür dilerim kimde gördüğümü hatırlamıyorum.) Ben de oturdum "Kimler Gitmesin?" listesi yaptım. Burada bu tip listeler yapmazdım genelde hayırlısı ile bu işe de girdik.



           1-Goy goy yapıp sadece marka stantlarında eşantiyon kovalayanlar bi zahmet yer kaplamasın.


2-Büyük düşünmeyip, onlarca seminer için de gidip herhangi bir seminerdeki görebileceği türkler peşinde koşanlar gitmesin.


3-Gidecek en az 3 seminer-workshop-etkinlik bulamayanlar gitmesin.


4- -de -da şöyle yazılır diye kasıp, atar yapan kişilereden korkanlar gitmesin. Onlar da orada olacaklar.


5-Reklamcıları sevmeyenler gitmesin. Tabii normal olarak.


6-Reklamcı olanlar gitsin ama hala sadece basılı iş peşinde koşanlar gitmesin!


7-Yer uzak diyenler bilet alıp gitmiyorsanız sektörü bırakın.


8-Hipster sevmiyorsanız da gitmeyin!


9- "Ya geçen seneki bez çanta çok güzeldi" diyenler gitmesin.

Saygılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası