12 Aralık 2010 Pazar

WorkFlowy ile beyninizi organize edin!

Sosyal Medya Strateji Taslağı
  • Karar Ver!
    • Beklentileri belirle!
    • Aracı Belirle!
    • Hedef kitleyi belirle!
    • ..
  • Uygula!
    • Hesapları Aç!
    • İçerik Taslağı Oluştur!
      • İçerik çeşitlerini belirle! (Video, Fotoğraf, Yazı vesaire)
      • Frekansı Düzenle!
    • Bloglarla etkileşime gir!
  • Ölç!
    • Sayfa gösterimleri
    • Retweet ve mention sayısı
    • Facebook fan ve beğeni sayısı
    • ...
Created with WorkFlowy.com 
Yukarıda kısaca bir taslak hazırlamak için WorkFlowy adlı servisi kullandım. Elbette yukarıda olduğu gibi taslakları her türlü ofis programı ile hazırlamanız mümkün fakat WorkFlowy'nin en büyük özelliği bu servise internet üzerinde ulaşabilmeniz ve burada oluşturduğunuz listeleri saklayabilmeniz.(Her şey bulut olmuş arkadaş :)). Bu listelere yakın zamanda iPhone veya diğer akıllı telefonlar ile de ulaşılacakmış. Unutmadan sakladığınız ve oluşturduğunuz listeleri export edebilme şansınız var. 
Benim oluşturduğum gibi taslakları çok rahat bir şekilde hazırlayabilir ve saklayabilirsiniz. Servisin nasıl çalıştığını anlamak için aşağıda olan videoyu seyretmenizi öneririm.  



Bu günlük hayatınızı kolaylaştıracağını düşündüğüm basit ve kullanışlı servisi burada anlatarak geçiyorum. Havalar yüzünden bir türlü konsantre olup yazmak istediğim bir kaç konu hakkında yazı yazamıyorum. Bu aralar sadece paylaşım yapıyorum.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası