2 Ekim 2010 Cumartesi

En çok oyuncusu olan 25 Facebook oyunu (Ekim 2010)


Bir ay sonunda birinci oyunumuz efsane oyun Farmville halen yerinde hatta oyuncu sayısı çelik gibi bir değişiklik yok neredeyse 868 kişi bir değişiklik bile sayılmaz. Texas Hold'em ise 2.7 milyon oyuncu kazanarak bu listenin gediklisi olmayı sürdürüyor. Bu arada en fazla oyuncu kazanan oyun da Texas Hold'em oyunu.

Bu ayın kaybedenleri ise Mafia Wars (8.2 milyon), Birth Day(2.4 milyon), Zoo World(2.4), Petville (1.8 milyon), Hotel City (1.1 milyon). Bir çok oyun daha oyuncu kayebedmiş ama en çok kaybeden oyunlar bu oyunlar.

Bu ayın kazananları Texas Hold'em (2.7 milyon), Frontierville(1.2 milyon), Games GSN(1.3 milyon), Happy Aquarium (1.08 milyon), Happy Pets (1.2 milyon). 1 milyon ve üzeri oyuncu kazananları yazdım.

Bu ayın yenileri City of Wonder 10 Milyon oyuncu(Playdom), Milionaire City 8.6 Milyon oyunuc (Digital Chocolate), Kingdoms of Camelot 6.4 milyon oyuncu(Kabam). Bu oyunlar geçen ay ilk 25 içinde kendilerine yer bulamamış oyunlar olduğunu hatırlatalım. Oyuncu artışı sayesinde ya da yeni çıktılarını tahmin edebiliriz. Sayfalarına tıklayıp daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

İlk on için yine büyük değişiklik yok Bejeweled Blitz ilk 10 dışına çıkarak yerini Happy Aquarium'a bırakmış. Zynga'nın mutlak hakimiyeti ilk 10 içinde sürüyor. Uzun süre devam edecek gibi görünüyor. Benim "Farmville 60 milyon altına düşünce büyük kırılma yaşar" tahminim yalan oldu gibi görünüyor çünkü 60 milyon altına hiç düşmeyecek gibi görünüyor.

Geçen ay listeye dahil olan Pirates Ahoy, Baking Life, Market Street listede tutunamamış gibi görünüyor. Geçen ay listeye girip kalan tek oyun Games GSN oyunu bu ayda kazanmaya devam etti zaten. Pirate Ahoy zaten bana zayıf gelmişti diğer kullanıcılar da pek iyi bulamamış ki kendine ilk 25 içinde yer bulamadı. Geçen ayın yorumları içinde bu konudan bahsetmiştim.

Her zaman olduğu gibi yine hatırlatayım. Grafiğin sahibi köşesinde de belirtildiği gibi Inside Social Games sitesidir. Ticari bir şeyler yaparken dikkatli olunuz. Verdiğim linkte çok daha detaylı bir analizi de bulacaksınız. Zaten çok detaylı analiz isteyenler benim yorumlarım kesmez linke tıklayınız :)

Not: Ben de Fair Use kavramına güveniyorum yani benim site ile bir ilişkin :)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası