20 Ağustos 2010 Cuma

Playstation Killer, Facebook Killer vesaire vesaire

*Arkadaşım mp3 çalar almadan iyice bir araştırma yaptı tutturdu da Iriver alacağım diye. "Eyvallah" dedim ne istersen al. Neden alacaksın diye sorunca  "Abi okudum iPod killer diyorlar ya" dedi. Tabii devamını sormadım.

*Android telefonlar çıkmaya başladı. Her yerde "iPhone Killer" başlıkları. Bunca süre geçti ne Android öldü ne de i-Phone ikisi de epey satıyor. Daha da satacak görünen o.

*Project Natal çıktı hemen her yerde "Playstation Killer" "Wii killer" başlıkları ertesi gün. Ne olacağını göreceğiz ama fakat sadece pazar payı çalacak kimse ölmeyecek muhtemelen.

*Nintendo GameCube çıktı "Playstation Killer" dendi çok sıkı fanatikleri vardı benim etrafımda da. Ne oldu Playstation'u geçemedi. Nintendo başka bir yol buldu Wii'yi çıkartı şu ana Nintendo'nun marka değeri Sony 3-4 katladı.

*Wave çıktı "Facebook Killer" dendi. Ne oldu kapandı. Biz Google'a küstük mü? Hayır  halen en çok kullandığımız arama motoru.

*"Facebook Places" çıktı. Yine her yerde "Foursquare Killer"  başlıkları. Neyse ki bu sefer çok çabuk söndü. Fazla uzamadı.

*"Google Me"  yeni "Facebook Killer"ımız. Yine göreceğiz ne olacağını. Yine insanlar bir şeyleri öldürmeye meraklı olduğunu gördük ilk etapta bakalım başka neler göreceğiz.

*Bing için neden "Google Killer" dendi onu halen çözemedim. Bing'te Twitter kadar bile arama yapılmadığını görünce şaşırmıştım. Belki daha erkendir Bing'in birilerini öldürmesi için.

*Facebook Lite çıktığında ise "Twitter Killer" olmuştu onun da takma adı nedense onunda sonu pek mutlu olmadı. Bir de Friendfeed'i satın aldığında da bir "Twitter Killer" olayı yaşanmıştı yine. Yahoo Meme diğer bir Twitter Killer'mız. Küçük mavi kuş bayağı dayanıklı anlaşılan.

"Killer" kelimesini sevmediğimden ötürü de olabilir bu durum. Birilerini yense yarışı kazansa daha iyi olmaz mı? Hep bunu sorarım bunu. Tamam tarih 2. leri hatırlamaz ama bir şeyleri katledenleri hatırlarken de hoş bir seda bırakmaz sanırım. Bir şeyleri katletmek kavramı hiç bir zaman bana uygun gelmedi.

Neyse biz futbol maçında bol gollü galibiyete "tecavüz" diyen adamların içindeyken bir şeyleri katletmenin kimseye zararı olmadığı düşünüyoruz galiba.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası