3 Temmuz 2010 Cumartesi

Şikayet Dilekçesi

Blogları şikayet dilekçesi olarak kullanmayı sevmiyorum. Şimdiye kadar sadece bir gazetenin ismini vererek hatalı bir seçim yaptığını düşündüğüm için şikayetimi dile getirdim. Markalar hakkında zaten konuşmuyorum. Konuştuğum zaman "herhangi bir marka" gibi konuşarak ders çıkartmaya çalışıyorum. Aslında yazacağım markalarla veya başka bir şeyle alakalı değil.

Bu gün gördüğüm bir Facebook grubunu burada açıkça şikayet ederek kapatılmasını istiyorum(ben isteyince olmuyor ne yazık ki) ve bu grup kapatılana kadar bu yazıyı sürekli göz önüne çıkartacağım. Blogumu siyasi hiç bir şeye bulaştırmamaya çalışıyorum. Bu bahsettiğim Facebook sayfası da siyasi değil zaten. Tamamen kadınları aşağılayan seksist bir grup olduğunu düşündüğüm için burada adını zikretmek zorunda kalıyorum. Bir el atıp şu grubu kapattıralım demek istiyorum grup Adı "Dul Kadınlar" linki de şudur.  Yapılanın adice bir bir şey olduğunu sayfayı inceleyince anlayacaksınız zaten. Fazla uzatmak istemiyorum. Facebook'ta şikayet etme şeklini biliyorsunuz lütfen kullanınız. Bu işin sansürle alakası olduğunu düşünüyorsanız size kalmış kimsenin fikirlerini değiştirmek gibi bir çabam yok.

Bundan sonra sürekli bu tarz grupları bulup burada yazmayı düşünüyorum. Elimden geldiğince ırkçı ve seksist grupları burada göz önüne çıkartmaya çalışacağım. Siyasi şeylere bulaşmayacağım çünkü siyasetin, dinin ve sporun içine girmek işime gelmiyor açıkçası çünkü herkesin hassas olduğunu düşündüğüm ırkçılık ve seksizm konuları bir çok konudan daha önemli benim gözümde.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası