21 Ekim 2009 Çarşamba

Yeni insanın temel gereksinimi.

Sosyal medya dışında bişey yazacağım bugün sosyal medyaya ulaşmaya yarayan yeni insanın temel gereksinimi olan internet.Duymuşsunuzdur Finlandiya hükümeti 1mb inteneti ayrıcalık değil hak olarak belirledi .Yani her Finlandiya vatandaşına hükümet 1 mb bağlantı sağlayacak ücretsiz olarak.Peki bizde durum ne bizde fiyatlar pahalı internet yavaş gibi bir sürü şey söylenebilir.Ttnet müşteri hizmetlerine sövülebilir bunlar doğal şeyler her zaman olan şeyler.Onlarda yardım etmeye çalışıyorlar elinden geldiğince.Benim bu aralar internet bağlantımla epey sorunlarım vardır 3 kere ttnete arıza kayıdı bıraktım sorun bizde değil dediler.Sonra sorunu kendi çabalarımlar çözmeye karar verdim.Bakalım neymiş.Biraz araştırınca sorunun benim kablolarımla ilgili olduğunu anlamam uzun sürdü(evet uzun sürdü 1 haftadır).Bu arada neler mi yaptım splitteri değiştirdim olmadı hattı söktüm yeni kablo bağlamaya çalıştım olmadı telefon tamircisi geldi eski kabloyu bağladı sorun çözüldü sandım fakat sorunum devam ediyordu.Bu arada telefon kablosu bağlamk gibi şeyler elimden gelmezdi onları hallettim.Sorunun kaynağını buldum benim ev içi hattım eskimiş ve yeterli şekilde çalışmıyordu.Eğer sizde bu durumun nasıl anlarım diye merak ediyorsanız şöyle anlayabilirsiniz.
Modeminizin web yapılandırma sayfasına girip oradan gürültü değerlerini ölçün eğer bu değerler yüksek çıkıyorsa ilk yapcağınız iş kabloları değiştirmek olsun düzgünce bağlayın ve bu değerleri ölçün emin olun yeni kablolarınız size fark sağlayacaktır.

Not:Sosyal medya ile benim yazdığım bişey yok fakat dışarıdan link vererek bu açığı kapatayım.En sinir bozucu 12 tip facebooker(facebook kullanıcısı) link burada

Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası