20 Ekim 2009 Salı

Doğru adam doğru hareket #2

Bu başlığı bugün yazarken çok iddaalı buldum birden ulan ben kimim ki milletin yaptığı hareketi sorguluyorum ne yaparsa yapsın aslında.Artık bu seriye böyle başladım diye değiştiremeyeceğim mecburen böyle oldu artık.
Neyse konuya dönelim bu konu için yazmak için birini ararken aklıma Cengiz Semercioğlu'nun "Bloggerda sarı basın kartı alabilmei" başlıklı yazısı geldi.İşte dedim birileri bizim yaptığımız işin farkıda olmuş hemde bilinirliği yüksek popüler bir yazar.Bende bu yazının üstüne kendimce saygı göstermek için burada yer vermek istedim hala pek okunan bir blog değil ama okunulmaya başladığı zaman arşivlerde olması gereken bir saygı sunumu.
Cengiz Semercioğlu'nun kim olduğunu anlatmayacağım wikipediada adına açılmış bir başlık var oradan okuyabilirsin kendi köşesi var ekşisözlük var var oğlu var.Bu gelişmeyi görüp bu yazıyı yazabilmek çok önemli ;yeni medyayı göz önünde bulundurmak ,buradan gelen haberlerinde en az ajanslardan gelen haberler kadar doğruluk payı olabileceğini düşünmek.
Blog dünyasında herkes işini en iyi şekilde yapmaya çalışıyor bireysel olarak taraflı olanlarda var fakat olabildiğince yaptıkları işe profesyonel yaklaşımlarda bulunmaya çalışıyorlar.
Yeni medya , toplam bilinen gelenkesel medyanın yerine geçmeyecek ama etkisi yakın zamanda geleneksel medya kadar yüksek olacak bunun farkında olmak gerekliliğini hatırlatması çok takdire şayan bir iş.Bu yazıyı yazdığın için çok teşekkür ederim Cengiz Semercioğlu.Tekrar tekrar saygılarımı sunuyorum.

Cengiz Semercioğlu'nun yazısı burada

Cengiz Semercioğlu Twitter burada

Cengiz Semercioğlu Facebook burada

Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası