7 Eylül 2009 Pazartesi

Basketbol Oyuncuları ve Sosyal Ağlar.

Avrupa basketbol şampiyonasının başlıyacağı gün aklıma basketbolcular acaba blog yazıyorlar mı diye araştırmaya koyuldum.İlk olarak bu blog yazma işinin popüler olduğu abd de oynayan Hidayet Turkoğlu' nun bir blog sayfası var mı yok mu diye araştrıdım fakat birşey bulamadım.Olmasını çok istediğim için açıkcası üzüldümde biraz Abd maceralarını hafif esprili bir dilde anlatığı bir blog sayfası olsa hiçte fena olmazdı hani.Sonrası diğer nba oyuncumuz Mehmet Okur için benzer bir araştırma yaptım.Ne yazık ki onunda resmi sitesinden başka birşey bulamadım.Fakat sitesinde güzel videolar var.Tamda bir video blog oluşturlubilecek türden videolar.Aslında bu konu üzerine düşse gayet eğelnceli bir video blog oluşturabilir.

İki nba starının blogları olmayınca bu araştırmayı pekte devam etirmek istemedim açıkcası.Twitter da anlık bloglama yapıp yapamadıklarını kontrol etmek istedim ama twitterda olan hedo hesabının pek düzenli olmadığını gördükten sonra bundanda vazgeçtim.Hedo nun twitter hesabında güzel bir ayrıntı var aslında dwight howard ın tweetlediği(bu kelimeyi böyle kullanmaktan nefret ediyorum) seninle oynamayı özleyeceğim yazısı.

Nba blog tutma işine aslında epey ciddiye alıyordu.Geçen sene villanueva nın ve arenas ın blogları sürekli nba.com açılış sayfasında yer alıyordu.nba bloggerların internetin can damarlarından biri olduğunu farketmiş ve bu yolu kullanmaya iyi düşünüp uygulamış.

Hidayet Turkoğlu Resmi sitesi Burada

Mehmet Okur Resmi sitesi Burada

Hedo Twitter Burada

Charlie Villanueva blog Burada

Nba.com içinde olan bütün bloglar burada.

Saygılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası