1 Mayıs 2011 Pazar

Haftalık Twitter Trendleri (24 Nisan - 01 Mayıs 2011)


Yine haftalık Twitter trendleri ile karşınızdayım. Standart bilgilendirme yazısını da ekleyip listeye geçiyorum.  Listede olan verilen konun ne kadar süreyle trend listesinde kaldığına göre sıralanmıştır. Listeyi hazırlarken bana yardımcı olan site ise Twend.it sitesi.

1- #cilginproje : Malum başbakan çılgın projesini açıkladı. İşte bu çılgın proje o çılgın proje.

2- kanal İstanbul : Çılgın projenin adı da konunca adı bir de kanal İstanbul olunca trend olmak kaçınılmaz.

3- emre İncemollaoğlu : Trafik kazası sonucunda hayatını kaybeden genç eski Beşiktaşlı futbolcu

4- #ithurtswhen : El oğlunun hashtag oyunu yine bizden değil ama bizim listemizde. "Canın yanınca" gibi bir anlamı var.

5- daniel guiza : Uzun süre gol atamayan Guiza Buca karşısında gol atınca kolay esprileri kaynağı oldu.

6- #bircumleylekoseyazarlari : Açıkcası uzun süredir memleketten çıkan en güzel hastaglardan birisi. Yazarlardan alıntı yaparak ilerledi hoşuma gitti. Listeye de girmiş güzel olmuş.

7- güven sazak : Bu hafta vefat eden Fenerbahçe eski başkanı.

8- #royalwedding : Kraliyet düğünü ağzımızı açtık baktık ki ben de baktım eleştirmiyorum merak işte.

9- #kinkybtk : BTK'nın yayınladığı sakıncalı kelimeleri eleştirmek için uydurulan hashtag ilginç ve güzel bir yaklaşım.

10-  btk : BTK işte BKNZ: 9. madde.

Şu an trend olan şeyler ise şöyle ;

#1mayis : 1 mayıs işçi bayramı

Helin Avşar : Okan Bayülgen'e konuk gelmiş. İlginç bir kişilik elbet ilginç bir şeyler söylemiştir.

Doğa İçin Çal : Ekibin yeni projesi. Dinlemek isterseniz  resmi web siteleri burada

#goztepe : Bank Asya 1. Lig'e çıktılar.

#iwannameet : tanışmak istiyorum birisiyle diye el oğlunun hastagı.

Gökhan Beter : Sosyal Medya programına katıldı.

Mustafa Sandal : Beyaz Show'a çıkmış

Beşiktaş : Derbinin galibi

Thor : Yeni gösterime giren film sevildi anlaşılan.

Dünde belirttim ama yine belirteyim artık eskisi kadar sık yazamayabilirim belli bir düzene giremedim hala yeni işte. Düzen girene kadar paylaşımları (çoğunlukla hoşumuza giden şeyleri paylaşıyoruz) ajansın Facebook sayfasında yapacağım sayfa şöyle Facebook/unitedpeopletr

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası