30 Nisan 2011 Cumartesi

Neden bir süredir yazmıyorum?


 Bir haftadır yokum buralarda. Bloğa fazla bir şeyler yazamadım. hatta Twitter'a bile bir şeyler yazamadım. Nedeni ise yeni bir işe başladım. United People ajansında sosyal medya kampanya sorumlusu olarak 1 haftadır devam ediyorum. Yani anlayacağınız burada artık yerli hiç bir sosyal medya uygulaması hakkında yazamayacağım. Burada yazdığım her şey hem işi yapanlar hem bana hem de çalıştığı yere kötü bir geri dönüş sağlayabilir. Burada yazdıklarım kişisel görüşüm olsa da bu şirket bünyesinde olduğum sürece hiç bir kampanya hakkında yorum yazmayacağım.

Yinede burada Twitter trendleri, yurtdışından güzel sosyal medya kampanyalarını, hoşuma giden sosyal medyaya dair yazıları yazıları, profesyonel olarak edindiğim tecrübeleri yazacağım. Bu iş şansı benim için bir şans burada yazdığım bir çok şeyi gerçekleştirmek için bir ortam. Sürekli söylediğim hiç bir sosyal medya kampanyası fan sayısı ile ölçülmez sözünün gerçekleştirmeye çalışacağım yeni bir yol. Asıl olan etkileşim ve diyalogtur sözünü ortaya koyabileceğim yeni bir alan benim için. Elimden gelenden fazlasını ortaya koymaya çalışacağım. Bana bu şansı verenlere teşekkür ederim. Burada sık sık yazamasam da ajansın yayınladığı Follow Up serisine katkıda bulunacağım. Ortadan da takip edebilirsiniz.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası