1 Şubat 2011 Salı

Social Media Week boş durmuyor!


Social Media Week ile ilgili bir yazı yazmıştım 15 gün önce. Katılmayı düşündüğüm etkinlikleri sıralamıştım. Hepsine katılamasam da katılmak isteyenler için ufak bir öneri listesi yazmıştım. O günden bu gün Social Media Week Istanbul ekibi boş durmadı yeni etkinlikler ekledi. (Ya da etkinlik düzenlemek isteyen onlara ulaştı bilemiyorum :-)

Social Celebrity Marketing başlıklı Kolpa grubu ile bir etkinlik düzenlenecek etkinliğin açılış günü de olan Pazartesi günü (7 şubat). Grubu seven ve ünlülerin sosyal medyaya bakışını kullanım biçimlerini merak edenler için iyi bir konuşma olacak gibi görünüyor.

Homo Digitalis ve Popülist Kültür : Sosyal medya ünlüsü diye tabir edebileceğimiz Sami Hazinses ve sosyal medyada gayet aktif olarak yer alan sosyal medya insanı Elif Dağdeviren'nin de içinde yer aldığı ekip ile "dijital insan" kavramı tartışılacak. Bu etkinlik ise 8 şubat salı günü.

Facebook: It's All About People : Adından da anlaşılacağı gibi "Facebook ve insan" kavramı le ilgili bir sunum olacak. Bu sefer ajanslar değil Facebook çalışanları bu sunumu yapacak. Bu sunum etkinliğin son günü olan 11 şubat cuma günü olacak.

Etkinlik takvimine ulaşmak için Social Media Week Istanbul sayfasına bir tık.

Pazartesi günü ben de etkinliklerin bazılarına katılacağım Bigumigu ve Türk Usulü Sosyal Medya konuşmalarını dinlemek için Galatasaray Üniversitesi'nde olacağım.(Belki cuma günüde katılabilirim günler ne getirir bilemiyorum) Hafta içi başka işi gücü olmayanlar için iyi bir etkinlik alternatifi. Bu iki konuşmanın kapasitesi dolmuş olarak görünüyor ama bir çok konuşma hala açık şu an. Vaktiniz var ise göz atmanız size bir şey kaybettirmez. Bir hatırlatma daha etkinlik saatleri ve yerlerine dikkat ediniz. Bazı etkinliklerin saatleri ve yerleri değişti sanırım bir göz atınız. Orada olursanız görüşürüz.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası