27 Aralık 2010 Pazartesi

Araba Veriyoruz!



Bir ay önce Twitter hesabımda "Otomotivcilerin Facebook fan sayfalarının patlatacak şey bana göre araçlarının Matchbox veya Burago gibi modellerini içeren bir kampanyadır" gibi bir cümle kurmuştum.(Şimdi hesapları patlatır mı bilemem bakalım öylesine bir tahminde bulunmuştum zamanında ne olacak göreceğiz :-) iyi kıvırdım ama değil mi?) Bir baktım yılbaşı yaklaşınca iki marka birden sosyal medya hesapları aracılığıyla model araç vermeye başlamışlar. Yılbaşı kampanyası ikisi de, ikisi de yakın zamanda başladı. Denk gelmişler ya da magazinci tabiriyle pişti olmuşlar. Şans diyelim markaların kampanya linklerini verelim meraklısı gidip yarışsın.

Nissan Türkiye bu yarışmayı Facebook hesabında yapıyor. Seni ifade eden kelimeyi belirle maket kazanma şansı yakala diyor. Nissan Türkiye Facebook sayfası 

Fiat Türkiye ise Twitter'da sorduğu sorulara cevap verenlere Linea modelinin maketini veriyor. Konu ile ilgili Facebook'ta yer alan bilgi şurada.

Video ne alaka derseniz zamanında "kupon toplama çılgınlığı" üzerine Levent Kırca'nın bir parodisi. Şimdi ise bu parodi sosyal medyaya uyarlanmayı bekliyor. He tabii College Humor veya Funny or Die gibi sitelerimiz olmadığı için geçmişte kalan bu video ile yetinmek zorundasınız. Sadece internete özel bir komedi kanalının eksikliğini hissetmiyor değiliz.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası