23 Kasım 2010 Salı

O böyle kullanılmaz

İşte size "o böyle kullanılmaz" listemizi sunuyoruz.

Facebook sevgili bulmak için kullanılmaz >Çünkü ben denedim bulamadım.

Twitter MSN gibi kullanılmaz > Çünkü benim o kadar çok konuşacak arkadaşım yok.

Friendfeed'te erotik içerik paylaşılmaz > Çünkü abdestimiz kaçıyor ya da yapma gözünü seveyim zaten işten giriyoruz bir de rezil olmayalım.

Twitter'da çok küfür ediyorsun. > Benim yedi göbek sülalem saraya dayanır orada tuvalete bile gitmiyorlar.

Facebook Youtube değil > İstersen bir Zuckerberg'e sor o ne diyor? Bence o da sana katılacak.

Facebook'ta doğum gününde duvara yazılır > Niye niye niye niye ... (benim duvarıma yazmıyor kimse vs)

Facebook hesapları eşli açılamaz > Durduramıyoruz büyüyorlar!

Bloglarda şiir olmaz > Aslında matbaada gereksiz onu bırak internet geçici bir heves.

Bloglar illa bir konu üzerine yazmalı > Evet kesinlikle öyle dünya üzerine yazmalı

Youtube'da salak videolar var adamların işi gücü yok herhalde > Bence oturup o salak videoları çekerken insanların ne kadar eğlendiğini düşünmen lazım.

Foursquare ne salak platform yediğinden içtiğinden bana ne > Emin ol senin için paylaşmıyor bunları.

Sosyal medya araçları için "böyle kullanılamaz" listesi sonsuza uzar gider fakat aslında herkes sadece kendi istediği gibi kullanır bu araçları. Bir şeyleri olmazlar ile sınırlandırmaya başladığımız sürece hiç bir gelişmeyi gözlemleyemeyiz. Her aracı kullandıkça en iyi çözümleri bulacak insanlar asla bir sosyal medya aracını kalıba sokmayın bence. Bırakın su yolunu bulsun.

Olmazların hepsi benim uydurmamdır hakeza verdiğim cevaplar da öyle. Böyle olmazlara verilebilecek muhtemel cevapları vermeye çalıştım. Nasıl istiyorsanız öyle kullanın yeter ki insanların kişilik haklarına saygılı olun. Bütün ağlar bir çoğumuzun bilmediği kadar çok güvenlik önlemi almıştır, istemediğimiz şeylerle karşı karşıya kalmamamız için ya da karşı karşıya kaldıktan sonra bir daha karşılaşmamız için.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası