14 Ekim 2010 Perşembe

The Old Adventures of New Twitter

Uzun bir yazı yazdım 2 gün bir şey yazamadım bu tarz yazılar yazmayacağım bir daha. Bugün daha yüzeysel takılıp geçeceğim. Yeni Twitter hakkında yazacağım(Eh artık zamanı geldi değil mi hatta sanki biraz geç oldu). Zaten herkes yeni Twitter geçmiş artık. Gözüme takılanları yazacağım.

*Mention bildirim: Size gelen mentionları, mention kısmına tıkladığınız zaman yeni gelmiş göstermesi iyi olmuş. İster 3 saat önce gelmiş olsun isterseniz 1 saniye önce. Gözden kaçırmak imkansıza yakın olmuş.

* Follower ve Following listelerinin göz önünde olması iyi olmuş. Kullanışlı el altında.

*Mesajların yerine biraz aceleye gelmiş sanki. Son anda "abi mesajları koymayı unuttuk nereye koyalım?" sorusunun cevabı gibi.

* Milletin uğraşıp adam ettiği backgroundlar için yer kalmamış. İyi olmuş bazen felaket backbrounlarla karşılaşıyorduk. Kötü olmuş uğraşılı adam edilenler yeni düzen ile dağılmışlar.

*Profil sayfaları müthiş sade olmuş. Tamda Twitter tasarım mantığına uygun şekilde. (bu mantık ne derseniz pis küfür ederim :))

*Trending Topics'in en yeni halini görmek için her seferinde yenileme yapmamamız iyi olmuş. bazen bizim diziler giriyor trend oluyor kaçırıyorum :)

* Benden bir yavaşlık olduğunu düşünüyordum fakat bir sürü kullanıcıdan bu sorunu daha duyunca bir eksi değer olarak yeni Twitter hanesi yazmış bulundum.

*Mavi kuşumuz biraz şekil değiştirmiş çok fazla rahatsız edici olmamış başlarda alışamıyoruz ama artık alıştık.

*Favorites kısımı ön plana çıkartılmış. Hiç kullanmadığım bir özellikti başka birşey planlıyor olabilir Twitter yönetimi bu kısmı ön plana çıkartarak. Ne çıkacak bekliyoruz.

Böylelikle her bloggerın yazdığı ve benim ısrarla kaçtığım "yeni Twitter" yazımı burada sonlandırıyorum. Neyse bari bir şey yazmaya üşendiğim günde kolaya kaçtığım bir yazı yazmış oldum.

Açıkçası "abi bu süper olmuş tam aradığım değişikliği yapmış adamlar" dediğimi bir değşiklik bulamadım. Tamam bazı şeyler el altında güzel ama eksi yönler ile bu karşılaşınca pek bir etki olmuyor. Eski tas eski hamam desek bile olurmuş. Başlığa niye kastım böyle bir başlık attım bilmiyorum.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası