24 Temmuz 2010 Cumartesi

Youtube "Life In A Day"

Ne yazık ki ülkemizden ulaşmanın sıkıntılı olduğu bir site Youtube. Bu yüzden ben de Youtube hakkında bir yazı yazmamaya çalışıyorum. Youtube ulaşılamayan bir yerden okuyorsanız yazı anlamsız kalacağı için. Bu sefer yazmamak için kendimi zor tuttuğum bir iş ortaya çıktı Youtube tarafından.



Youtube kullanıcılarına sordu "Bir gün içinde(24 Temmuz gününden bahsediyorlar) neler yapıyorsunuz?" ve ekledi "Siz yaptıklarınızı gönderin Kevin Macdonald ve Ridley Scott ile birlikte filme dönüştürelim". Filmlerin gönderilmesi için son zaman 31 Temmuz. Youtube Life in a day kanalında bir çok bilgi var. Kevin Macdonald'ın video göndereceklere tavsiye niteliğinde 4 sorusu var (Video 3 soru diyor fakat kanal sayfasında 4 soru var neyse bir şeyler olmuş orada). Sorular aynı zamanda hayatımızda her günün nasıl geçtiğini sorgulamamız için de cevaplamamız gereken sorular bana göre.

* What do you love?
* What do you fear?
* What makes you laugh?
* What's in your pocket?

 Bu proje ile dünyanın her yerinden her kişi fikirlerini ve yaptıklarını anlatmaya çalışacaklar. Filistin'den video ekleyenler olduğunu gördüm onların durumları ortada günlerinin nasıl geçtiğini anlatmak için güzel bir yol olacak.. Videolar eklenmedi konuşma balonu açanlar video ekleyenler olduğu için Filistin'den gelen videoyu fark ettim. Aynı zamanda işin içinde Sundance Institute ve LG var. Film Sundance 2011'de ilk kez gösterilecekmiş. . Youtube kanalında  insanlar konuşma balonlarında o gün yaptıkları işleri yazmışlar. yüzdüm, yedim, içtim, gezdim gibi şeyler var şimdilik  Konu hakkında kesin bilgiler şurada.

Not: Bu arada hala Youtube giremiyorum diyorsanız. DNSler kar etmedi diyorsanız Hotspot Shield öneriyorum. Keşke böyle yollara başvurmadan girebilsek ama bazen çaremiz kalmıyor. Sansürlerin kalkması için insanları uyandırmaya çalışıyorlar ama yine bu konunun farkında olanlar dinliyor gece yarısı yapılan konuşmaları.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası