8 Temmuz 2010 Perşembe

The Social Network için ön hazırlık

Mark Zuckerberg'in filmi çekilir ben yer vermez miyim? İlk teaser piyasaya düştüğünde yazmak istemedim zaten bir çok yer yazmıştı. Ben ikinci teaserı bekledim. Açıkçası bu video daha iyi olmuştu. Filmin konusunu hafiften hissettirmeye başlamıştı. Neyse ben fazla konuşmayayım gerekli olan bilgileri alabileceğiniz linkleri size sıralayayım.

Teaser 1



Teaser 2



Filmin Resmi sitesi.500millonfriends.com

Imdb sayfası burada 

Müzikleri yapan Nine Inch Nails Resmi sitesi ve Wiki sayfası  (Abiler son albümlerini Creative Commos lisansı ile dağıttılar bir bakıma bedava yani) Albümlerin bulunduğu link burada

Yönetmen zaten herkesin sevdiği adam David Fincher,  herkesler çok umutlandı çok sağlam film olacak diye. He hatırlayamazsanız "ulen ben bu ismi biliyorum ama kimdi çıkartamadım" diyorsanız Imdb link burada
 
Oyuncular Justin Timberlake'in Twitter hesabı buradan  (Adama oyuncu demek bir garibime geldi:))  Diğer baş rol oyuncularının Twitter hesaplarını bulamadım. Facebook'u anlatan filmde oynayanların zaten Twitter'da ne işi olur demeyin olur mu olur :).

Facebook Hesapları

Jesse Eisenberg Fan Sayfası, Kişisel Hesabı(Muhtemel)
Rashida Jones Fan Sayfası, Kişisel Hesabı(Yok ya da gizli)
Justin Timberlake Fan Sayfası, Kişisel hesabı(varsa bile nasıl bulacağım yahu :)) Bir de Robo.To Hesabı (Twitter'ın videolu versiyonudur Robo.to)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası