17 Haziran 2010 Perşembe

Taxi Driver

Redbull F1 takımı her yarıştan önce aşağıda linkini vereceğim gibi bir şehir rehberi videosu hazırlar. İstanbul içinde hazırlamışlar fakat şehir rehberi videosunu ben daha yeni izledim hoşuma da gitti ne yalan söyleyeyim. Bu videoda enteresan taksici abimizle karşılaşmışlar. Eğlenceli bir video. Fakat Arabik öğeler taşıması biraz rahatsız edici bulunabilir. Bunu belirtelim markayı seviyoruz diye herşeyini kabul edecek değiliz. Korna ile iletişim olayına dikkat bu arada.

ISTANBUL TRAFIGI OKULDUR! (İliştirme kodu sorun verdiği için böyle link verdim Red Bull'un resmi sitesine gider diye belirtelim.)

Sonra taksicilerle ilgili enteresan bir video daha olduğu aklıma geldi. Onu da bugün paylaşayım sizinle bugün de kısa keseyim. Bu videoda ise The Best Taxi Driver İhsan Aknur abimizin Lonely Planet'in çektiği fantastik videosu. Muhtemelen Red Bullcular bu abiyi aradılar ama bulamadılar. Onların videosu da güzel ama bu abinin başka bir tadı var.

Lonely Planet - Istanbul - Taxi Driver   videoyu tıklayıp izleyebilirsiniz.

İhsan Aknur Best Taxi Driver'ın Facebook Fan Sayfası 

Sosyal medyada yayılmadığına şaşırdım Red Bull'un hazırladığı videonun, eğlenceli bir video. Bu arada İhsan abimiz I kiss you Mahir'e benziyor olması da bir ilgi çekici.

Sosyal medya ile ne alakası var derseniz bir şey diyemem. Sosyal medya ile alakalı olmadığı ve blogun genel içeriği dışında olduğu için "Alakasız" etiketini kullandım.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası