24 Haziran 2010 Perşembe

Bunları paylaşasım var # 27

Düşündüm taşındım pek uğraşmadan yazılacak bir şey bulamadım. Ben de topu Bunları Paylaşasım Var serisine gönderdim.

Bugün ilk paylaşmak istediğim ıvır zıvır. Hubspot Blog'un hazırladığı herkesin okuması gereken 36 sosyal medya blogu listesi. Sosyal medyada ne var ne yok bakıyorsanız bir çoğuna denk gelmişsinizdir gözden kaçırdıklarınız var olduğunu düşünüyorsanız listeyi bir inceleseniz fena olmaz.

36 Awesome Social Media Blogs Everyone Should Read (Hubspot Blog)

İkinci paylaşmak istediğim ise Visualeconomics sitesinin hazırladığı bir infografik.Benim denk geldiğim yer ise ViralBlog. İnsanların internette zamanını neye harcadığını gösteren bir infografik. Tıklayıp büyütebilirsiniz. :)


Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası