18 Nisan 2010 Pazar

Oyladım bekliyorum # 2

Sıra Windows Live Spaces Blogları kateegorisinde verdiğim oya burada zaten çok az seçenek vardı ben de mümkün olduğunca adaletli davranarak en sık güncellenen , en özgün olmaya çalışan bloggera oyu verdim burada oyum Tarık'ın Tekno Bloguna gitti oyum. Bu kategoride olan diğer güzel blog ise Serdar Sert'in Blogu onuda incelemenizi tavsiye ederim. İki blogun konuları birbirine yakında fakat Tarık'ın Tekno Blogu daha iyi bir güncelleme sıklığına sahip olduğu için ona oy vermeyi düşündüm.

Aile bloglarını atlayarak Spor bloglarında oyu kime verdiğimi anlatayım. Burada oyum bu blogu yazmaya başladığımdan beri adını bir kaç kez andığım ve yaptığı işe saygıyla yaklaştığım bir bloga gitti. Maliano Blog bu blogun adı. Çok sıkı bir basketbol takipçisi olmasam da sırf yaptığı işi muntazam ve severek yaptığı her gün güncellenen ve kendine ait bir tarzı olduğu için bu oyu verdim. Benim gözümde kazanmayı en çok hak eden bloglardan. Bir çok güzel blog yine burada var var hangisine isterseniz verebilirsiniz. Direkt şu blog iyidir bu blog şöyledir yazmaya gerek yok çok fazla iyi blog bulunan bir kategori.

Gezi blogları kafamda oluşturdum bütün kriterleri silip bambaşka şeylere odaklandığım bir kategori oldu. Nedeni ise güncelleme sıklığı ve özgür yazım bir yere kadar olabileceğini bildiğim için bu kriterleri sildim ve diğer blogların için öne çıkan farklılaşan blogları oylamaya çalıştım. Zaten gezi bloglarında özgün olması çok kolay değil gördüğünü anlatacakları için farklı şeylere odaklanmak gerekti. Gezilerini farklı şeyler katarak(foto kullanma ve video kullanma ya da esprili bir yazım tarzı) anlatan kişileri oylamak istedim. Burada oyum Çok Okuyan- Çok Gezen bloga gitti(aslında kesin bir nedeni yok sanırım tasarım olarak diğer bloglardan daha ileride olduğundan olsa gerek). Ama şu blogları gözden kaçırmaz iseniz güzel olur. Aylak İlsu'nun notları ,  Pedalla ve sosyal sorumlulukla hareket eden ve pasaport ücretlerinin düşürülmesi üzerine yazı yazan blog SEYAHAT ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ GERİ İSTİYORUZ!

Teknoloji bloglarında sıra burada oy hakkım , açık serinin sonunda oy hakkımın açık olduğu kategorileri yazacağım eğer bu yazıyı okurda bir öneri yaparsanız oyumu sizin önerinize veririm. Böyle olmasının nedeni çok fazla blog olması ve bir türlü aralarından bir blog seçemem bir boş zamanımda değerlendirirsem buraya not olarak yazacağım.

Şimdi bu yazıları okuyup benim için "ulan adam kendini bir bok sanıyor" diyen arkadaşlara katıldığımı belirtirim. Biraz öyle yazmış olabilirim ama bloglarda kendinizi bir bokmuş gibi gösterip yazmazsanız eğer ciddiye alınmıyorsunuz ne yazık ki. Burada yazmadığım bloglar asla kötü bloglar değiller sadece benim gözümden kaçmış bloglardır muhtemelen ve girdiğim anda beni çekememiş bloglardır. Her blog güzeldir hatta benim blogum bile güzeldir.  İnşallah burada yazdıklarım kimseye geri tepme olarak yansımaz.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası