2 Mart 2010 Salı

Bunları paylaşasım var # 13

Social Media Today sitesi bir araştırma yayınladı. Birçok soruya yanıt aramıştı araştırmada. Benim bu sorular içinde dikkatimi çeken "Twitter'dan neden ayrılıyorsunuz?" sorusu ve alınan yanıtlar.

İnsanlar twitter'dan sıkıldıkları için ayrılıyormuş. Buna hiç şaşırmadım. benimde sürekli değindiğim nokta bu twitter böyle giderse sıkıcı bir yer olacak. Zaten twitter'ı anlık mesajlaşma olarak kullananlar yüzünden oldukça karışık bir hal aldı. Millet birbirine smiley gönderiyor sadece. Günaydınlar havada uçuşuyor (50 milyon tweet nasıl oldu merak ediyordum :D).

Twitter bu durumdan nasıl kurtulur insanların sıkılmalarını nasıl önler? Bu çok zor şu an twitter'ın hareketlerini kontrol eden büyük çoğunluk sıkılan kişilerin , sıkılmasının asıl nedeni. Çok az kişi twitter sayfasında smiley görmek istiyor. isteyen olduğunu bile sanmıyorum. Zaten bu kadar çok konuşacak şeyi olanlar msn kullansın minvalinde yakarışları çok kez gördüm twitterda.

Neyse bu durumdan tek kurtuluş yolu listelemek kesinlikle listeleyin. Bulun bir sistem ayırın geyikçiler ile işe yarar paylaşımcıları , boş durmasın liste opsiyonu.

Neyse saptım konudan. Twitter sıkıcı bir yer olacak hiç bir yenilik hiçbir değişiklik yok yakın zamanda ayrılmayı planlamıyorum ama başka servislerden kullanmaya devam edeceğim herhalde bir süre sonra(Friendfeed alternatifleri yazısında bunlardan bahsettim). Bir değişiklik bekliyorum ama olan biten yok birşey bakalım ne olacak.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası