8 Şubat 2010 Pazartesi

Arada kalmak




Çok güzel bir sözdür iki kelime ile ne kadar çok şey anlatır. Bu aralar bir konu hakkında yazıp yazmama konusunda arada kalıyorum sürekli. Facebook tasarım değiştirdi konusu. Facebook sene içinde bir çok kez tasarım değiştirdi. Bu bloga başladığım sıralarda da bir tasarım değişikliği yaptı onu da yazıp yazmama konusunda arada kalmıştım.

Bu konuyu neden yazıp yazmama arasında kalıyorum ; çünkü bu tasarım değiştirdi haberleri sürekli olacak hele ki facebook için. Her tasarım değiştirmesinde yazmak istemiyorum. Gerekli gelmiyor bana çünkü adamlar mükemmeli yakalamak istiyor. Mükemmel tanımı da her zaman değişen birşey misal Sega Mega Drive Konsol aldığım zaman Sonic 3d blast oyununu aldım o zaman mükemmel bir oyundu benim için şimdi çok sıradan geliyor. Şimdi Killzone 2' yi görüyorum daha iyisini bekliyorum. Facebook bunu yaptı daha iyisini yapacak biliyorum ve tasarım değiştirdi haberlerini artık yazmak istemiyorum.

Zaten büyük bloglar bu haberi sürekli yazıyorlar ben burada yazsam ne olur yazmasam ne olur kişisel birşeyler katamayacağım bir yazıyı yazmamayı tercih ederim ne web tasarımdan anlarım ne de tasarımdan. Kullanışlı gelip gelmediğini yazarım fakat çokta önemli bir konu değil bu da.

Twitter için bu durum farklı twitter'ın uzun zamandır getirdiği en büyük yenilik listeleme opsiyonu. Twitter için yeni bir şey oluyorsa hep dışarıda olan uygulamalar tarafından yapılan değişiklikler. Twitter tasarım için bir şey yaparsa benim için haber niteliği taşıyor olabilir fakat facebook bu tarz değişiklikleri rutine bağladı. Facebook tasarım ekibi en sonunda bu işten sıkılıp insanlara blogger'ın yerleşim sayfası ya da igoogle gibi bir ana sayfa yapacak herkes istediği gibi düzenleyecek hesabını.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası