9 Aralık 2009 Çarşamba

Yıl sonu video derlemesi

Yıl bitiyor bir çok kişi "yılın en iyisi" adı altında farklı farklı listeler yapacak. Tabii olarak ben de bu durumda geri kalmamak amacıyla bir derleme yapmaya karar verdim yılın en dikkat çekici hayvan içeren videoları (Böyle hayvanlı p.rno gibi anlaşılıyor:D)

İlk önce bu listeyi yaparken saldırgan panda videosu aklıma geldi fakat o geçen yılın bir videosu olduğunu öğrendim. Bu sene içinde olan videoları derlediğim için dışarıda bırakmak zorunda kaldım.

Psikopat Kedi
Link burada

Köy Düğünlerinde Fazla Takılan Köpek ya da başka bilinen adıyla trakyalı Köpek (Facebooka böyle düşmüştü)
Link Burada

Ultra Kawaii adlı japon menşeli Sevimli hayvan konspetli programın Kirpili bölümü Bölüm Adı : Hello Hedgehog . Kawaii : Sevimli
Link Burada

Surprised Kitty (Original): daha bir ayda 10 milyon insanın izlediğin en az yarısı kadarınıda facebook izlediği Ceeee yapan kedi (ne diyeyim bulamadım).
Link burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası