29 Kasım 2009 Pazar

Tweetup=Twitter+MeetUp

Başlıktada tanımladığım gibi tweetup ; twitter kullanılarak buluşma , toplantı ve benzeri şeyleri organize etme durumudur. Sanırım Türkiye'de halen bu işi denemiş olan birisi veya bir firma yok var ise bilmemem benim eksikliğim. Bloggerları bile daha yeni yeni farketmeye başlayan şirketler belki ileride twitter takipçilerinide fark eder.

Tweetup'un iyisi nasıl olur benim bunu tanımlamam yeterli olmaz fakat mashable.com da bu konu hakkında iyi bir yazı bulabilirsiniz.Gözden kaçırmış olanlar için bir hatırlatma olarak yazıyı aşağıda ekledim.

Bu yazıyı yazmam aslında Brian Solis adlı yeni medya üzerine çalışmalar yapan bir zat-ı muhteremin tweeti üzerine oldu. Tweetin içeriğinde Ford Fiesta'nın Abd ön gösterimi için bir toplantı yapılacağı yazıyordu. Bende bu konu hakkında biraz araştırma yaptım ve aslında uygulanabilirliği Türkiye için zor fakat eğlenceli olabilecek bir sistem olduğuna kanaat getirdim(ben bu kannati getirmesem sanki başkası getiremeyecek bende bir blog sahibi oldum çoştum). Malum twitter hala o kadarda aktif kullanılmıyor bu memlekette. Yapılırsa bu tarz bir etkinlik bende gidemezsem üzülürüm buradan hep söylüyorum twitter şöyle kullanılmıyor diye kaçırırsam kötü olur aslında.

Mashable'ın Tweetup yazısı burada

Brian Solis'in konuyla alakalı tweet'i burada

Fiesta Movement Celebration, Featuring Parachute adlı etkinlik hakkında bilgi burada

FIESTA MOVEMENT adlı site burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası