15 Mayıs 2011 Pazar

Haftalık Twitter Trendleri (8 Mayıs-15 Mayıs 2011)



Yine haftalık Twitter trendleri ile karşınızdayım. Standart bilgilendirme yazısını da ekleyip listeye geçiyorum. Listede olan verilen konun ne kadar süreyle trend listesinde kaldığına göre sıralanmıştır. Listeyi hazırlarken bana yardımcı olan site ise Twend.it sitesi.

1- #bizdeniyeyok : Pesküvit videosunun uzantısı. Komikmiş diyorlar ben anlamam.

2- #bozbaykuslar : İBB'nin İnciSözlük güdümlü taraftar grubu. Kupa finaline çıkınca takımlar aksiyon dolu bir hafta geçirdiler. Güzel bir video da dolanıyordu etrafta.

3- #modernzamanbedduasi . Hahtag oyunlarına iyice alıştı insanlar bu haftanın hashtag oyunu buydu. Modern zaman bedduası internetsiz kalasın gibi. (Beddua değil ulen adamlar yürüyüş yapıyor bizim hakkımızı korumaya çalışıyor biz burada lak lak ediyoruz. Yürüyüşe bahane uydurmam hiç bir şekilde doğru olmaz. Hakkımızı aramamız lazım)

4- #grupyorum : Konserine saldırı yapıldı. Şık olmadı(şık olmadı tabiri çakma demokratları konulara yorum yapma üslubu gibi oldu ama neyse)

5-#friday13th : 13. cuma imiş geçen cuma bizi pek bağlamaz da yabancıların takıldığı hikayelerden işte.

6- #akepeyeoha : AKP'ye tepki gösterme amaçlı bir hashtag.

7-#ifyoumarryme : Entersan aslında bizden olsa güzel olabilecek bir hashtag. Eğer benimle evlenirsen gibi bir manası var.

8- #kayseridebeyazforma : Beşiktaş'ın kupa finalinde giydiği veya taraftarların giymesini istediği forma(maçı seyretmedim bilmiyorum :-))

9- anadolu efes : Efes Pilsen basketbol takımının isminin artık Anadolu Efes olduğunu anlatıyor bize bu başlık.

10- #14mayis2006 : Galatasaray'ın şampiyon olduğu tarihlerden birisi. 20:45 enstantanesi ile hatırlanabilir.

Şu an trend olanlar ise şöyle:

#turkeynetban,  #internetimedokunma, Taksim'deyiz, #15mayis : İnternete getirilmesi planlanan saçma yasakları protesto günü bugün. Taksim'de yürüyüş var. Yakın olan atlayıp bir baksın kafası karışıksa durum ile ilgili oradan birine sorsun ulen bu yasaklara neden yürüyorsunuz diye.

#azerbaijan, Running Scared,  Nigar : Azerbaycan Running Scared adlı şarkı ile Eurovision'u kazandı. Söyleyenlerin isimleri ise Nigar ve Eldar'dı.

Nazan Şoray : Okan Bayülgen etkisi

Mesut Yar : Okan Bayülgen etkisi
 
IMF Başkanı : Cinsel Tacizle suçlanıyormuş

İnternet yasakları konusunda bir çok şey söyledim. Daha da uzatmak istemiyorum. Olan olmayan ortada, bakalım ne olacak? Demokrasiyi savunan insanlar Taksim'e kulak verecek mi? Bilmiyorum uzatmak da istemiyorum. Sansürü destekleyen adam zaten benim blogumu okumuyordur. Neyse ulaşım vesaire gibi konularda sorunları olmayanlar Taksim'e gitsin bir havayı koklasın adamlar ne istiyor bir dinlesin.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası