16 Ekim 2010 Cumartesi

El yazısı iyidir

Opera Türkiye ekibi bir yarışma düzenlemiş aslında bir yarışma değil de çekiliş düzenlemiş. Bu çekilişte ben de bir şeyler kazanmışım. Dağıtılan ödüller yukarıda linkte yazılı ne kazandığım hiç önemli değil aslında. Ufak güzel bir şey vardı hediyeler arasında onu anlatacağım. Hatta bahsettiğim şey paketin içinde kalmış akşam buldum az daha çöpe gidecekti.

10 ay önce "Yeni yıl kararnamesi"  adlı bir yazı yazmıştım. Orada maddeler halinde yeni yılda neler yapacağım diye sıralamıştım. Orada yazan maddelerden birisi de şuydu;

*Opera tarayıcıyı desteklemeyen internet siteleriyle işim olmayacak. Hele ki bu internet sitesi "reklamcıyız, tasarımcıyız" ayağına yatıyorsa.  

Zaten sıkı bir Opera kullanıcısına böyle bir hediye denk gelmesi, hele ki hiç aklımda yokken böyle bir hediye gelmesi çok hoş oldu.

Sanki hediye almışım da bu yazıyı yazmışım gibi anlaşılmasın(Öyle bir şey yapanlar var mıdır bilmiyorum zaten). Asıl değinmek istediğim şey. Hediyeler içinden çıkan bir kart. El yazısı ile adıma yazılmış bir kart. Teşekkür ediliyordu. Belli ki zaman harcanmıştı bunun hazırlamak için. Kazanan herkese gönderilmiş bu el yazısı kartları. Aslında Twitter'dan ve Opera Türkiye'de konu altında bir kaç kez teşekkür etmiş olmama rağmen buraya yazmamın nedeni bu el yazısı ile gönderilmiş kartlar oldu.

İster çok abartıyorsun deyin, isterseniz yalakalık yapıyor deyin, ister ödülleri aldın böyle konuşuyorsun deyin siz bilirsiniz. Bu yazıyı yazmamın tek nedeni kartın üstünde olan el yazısı ile yazılmış nottur. Herkese ödül gönderilir ama samimiyeti paketleyemezsiniz. El yazısı notu bu samimiyeti ve yapılan işte olan özeni bana hissettirdi tekrar teşekkür ederim.

Not: Kargocularla ufak bir sorun yaşandı. Opera Türkiye'nin kargo firması ile konuşma ve cevap alma durumuna göre bu konuda bir şeyler yazabilirim bir kaç gün sonra.

Not: Şu yazıyı yazarken neler geldi aklıma, şimdi birileri çıkacak ödül çıktığı için yazdın diyecek bu derken özensiz bir tarz kullanacak ve ben de o kişiler ters cevap vereceğim falanda filanda. "Sosyal medyada itibar yönetimi" işine fazla kafayı taktım sanırım :)
 
Not: Eski yazıda olan imla hataların ve burada olanlar için özür dilerim.

Saygılar.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası