26 Mayıs 2010 Çarşamba

Berber ve Sosyal Medya



Öyle çok sık berbere gitmem. 4-5 ayda bir uğrarım. Zaten son 6-7 senedir uzundu saçlarım. Neyse bugün berbere giderek saçlarımı kestirdim. Biraz sıra olunca beklemek zorunda kaldım ve belden aşağı olan berber muhabbetlerine tahammül etmek zorunda kaldım.

Berberde sıra beklerken acaba berberler sosyal medyada var olmak isterler mi? diye düşündüm.Her zaman küçük işletmelerin sosyal medyayı iyi kullandığı zaman büyük işletmelere göre daha elle tutulabilir sonuçlar alabileceğini düşünürüm. Sosyal medya yerel ağlarını güçlendirir, işletmelerin bilirliğini artırır. Doğru düzgün kullanıldığı zaman.  bazen bir internet sitesinden daha yararlıdır bir Facebook sayfası. (Elbette sonra şu aklıma geldi bir erkek berberini kolay değiştiremez bu durum kadınlarda nasıl bilmiyorum ama orada da öyledir büyük ihtimal).

Biraz araştırdıktan sonra Facebook'u aslında hiçte fena olmayan bir şekilde kullanan işletmelere rastladım. Hem İşletme/Müşteri hem de İşletme/İşletme kısmında işin. (İşletme/İşletme olmasına gerçekten şaşırdım ne diyeyim şimdi, sosyal medya işi içinde olan kişiler bile bu Facebook'a entegre olmakta zorlanırken İşletme/İşletme bir konsept görmek beni şaşırttı.)

Hiç bu iyi yapmış bu kötü yapmış şurası olmuş burası olmamış demeyeceğim. Burada sayfa açıp kuranlar büyük ihtimal profesyonel yardım almamışlar. Profesyonellerin hataları bile oluyorken arkadaşları eleştirilmeleri yersiz olur.

İşletme - Müşteri

* AYŞEGÜL KUAFÖR Fan sayfası buradan

* AYNALI KUAFÖR Fan sayfası buradan 

* MEGALİFE KUAFÖR Fan sayfası buradan 

İşletme - İşletme

* CEVHER ÇELİK KUAFÖR MOBİLYALARI Fan sayfası buradan

Dernek 

* Ankara Profesyonel Kuaförler Derneği Fan sayfası buradan   

 Not: Bu yazıda B2B ve B2C terimlerini kullanacaktım ki vazgeçtim. Çıkar çok bilmiş bir "e-ticaret üstadı", "bu terimler elektronik ortamda yapılan işlerde kullanılıyor" der uyuz olurum. Rahatsız olsam da İşletme/Müşteri ve İşletme/İşletme gibi zorlama tanımlamalar kullandım.

Not 2: Foto aslında bir wallpaper ve asıl aldığım yer buradadır  (Moviewallpaper.net)

Saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası