3 Mayıs 2010 Pazartesi

Ahmet Çakar sosyal medyacılara bir şey öğretebilir mi?



Ahmet Çakar'ı biliyorsunuz Türk futbol tarihinin belki en kariyerli hakemi şimdilerin yorumcusu. Aynı zamanda büyük bir TV yıldızı. Bazen uçtuğunu düşünsem de bazı dediklerini sadece "Ahmet Çakar kadar cesur birisi söyleyebilir" diye düşünüyorum.

Geçmişte söylediği bazı sözlerden sosyal medyacılar için bir şey çıkartabilir miyiz?

Ağzınla kuş tutsan. Ne kuşu! Ejderha tutsan bunlara yaranamazsınız.  
Birçok kampanyada gördüm ki kimse kimseye yaranamadı her yerden eleştirildi eleştirilmeyen kampanya yok gibi. Tabi bilmem ağızla ejderha tutmak gibi bir yeteneğiniz varsa süper haydi sosyal medya sizi bekliyor.

Ben futbolun realist yüzüyüm.
Dikkat sosyal medya iletişimin realist yüzüdür. Her türlü eleştiriye açık bir ortamdasınız.

Vırvırın kralını ben yaparım da lisanına hakim değilim.(Lucescu'ya hitaben) 
Burada herkes sosyal medya lisanına hakim. Sürekli vırvırın kralına maruz kalacaksınız. Cevap verebilmek için o lisana siz de hakim olmalısınız.

Oğuz artık mümkünü olmayan, irreversible, çok zor bir yola girmiştir.
Sosyal medyaya girdiğiniz zaman göze alınacak bir çok şey var. Misal  sosyal medya kolay unutmaz. Otel hikayesini biliyordur herkes 1 sene kadar oldu halen konuşuluyor. Burası sosyal medya buradan çıkış zor.

Sen Arjantin'in varoşlarını bilir misin? Jeepler'de gece kulüplerini dolaşmaya benzemez bu işler. 
Sosyal medyada her türlü tip ile temas halinde olacağını unutma bu işler öyle 3-5 elit insan üstünde dönmeyebiliyor çoğu zaman

Spor basını terbiyesizdir ben de onlardan biriyim. 
Her blogçu ve sosyal medya kullanıcısı  akıllı, uslu, düzgün adamlar değildir. Terbiye tanımları bir çok insan için farklıdır.  

Erman Toroğlu yüzünden beni gürcü sınırında boğuyorlardı. 
Kiminle çalışacağınıza ve kiminle dirsek teması içinde olacağınız dikkat edin eğer sevilmeyen bir kişi ile çalışıyorsanız canınız çok sıkılabilir.

Santra programında:Kazım ben senin burun kıllarından ne düşündüğünü anlıyorum  
Birçok takipçiniz sizin yapacağınız hamleleri önceden biliyordur zaten burun kılı olmazsa da önceden yapılmış kampanyaları takip ediyorlar. Adımlarınızı dikkatli atın.  

Sayın Şengül, lütfen çetrefilli çetrefilli konuşmayın.  
Kesin ve net olun lafı dolandırmayın samimi olun. Her dolandırılan laf gelip "böyle demiştiniz ama" şeklinde yüzünüze çarpılacak.

Sözler Vikisözden alınmıştır. Burada yazanları okuyup ciddiye almanız gerekmez zaten bu işin bir kuralı yok

Futbol playstation değildir. 

Not : Görsel http://ibt-ibt.blogspot.com/2009/05/gaflar-1.html alınmıştır.

Saygılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası