4 Nisan 2010 Pazar

Bunları paylaşasım var # 18

Facebook fan sayfalarının sosyal medya kampanyaları için ne kadar önemli olduğunu sürekli burada yazıyorum. Dünya'da en çok kullanılan sosyal ağ olması bu durumu getirdiğini defalarca yazdım. (ben yazsam bişey olmaz hadi , uzmanları bu işin böyle olduğunu binlerce kez söylemiştir herhalde)

Fan sayfaları hazırlamak için bir çok güzel ücretsiz uygulama var tam bu uygulamaları listeleyecek iken Open Forum'da Matt Silverman'ın 5 Essential Apps for Your Business’s Facebook Fan Page başlıklı yazısına rastladım. Bu yazıda fan sayfalarında kullanılan uygulamalardan 5 tanesine yer vermiş.

Bu uygulamalar şöyle ;

1. Static FBML for Your Page Sidebar

2. Promotions

3. Social RSS

4. Poll

5. YouTube for Pages

Yukarıda verdiğim uygulamlarına yazı içinde linkler verilmiş ve detaylı anlatılmış yazının linkini tekrar veriyorum.

5 Essential Apps for Your Business’s Facebook Fan Page  Matt Silverman Open Forum için yazmış.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası