Architecting A Social Web Marketing And PR Strategy ; anlaşılacağı gibi sosyal web pazarlaması ve pr stratejisi mimarisi (oluşturulması demiş olsaydım o da olurdu neyse)
TheFuturebuzz sitesinden Adam Singer bu konu hakkında bir çalışma hazırlamış konuyu 5 başlıkla şekillendirmiş. Bu aralar bir çok farklı sosyal web pazarlaması işi görüyoruz. Bu çalışma ile onları karşılaştırabiliriz. Başlıklar şöyle ;
1.Identify audience : İzleyiciyi tanımla ya da hedef kitleyi belirle
2.Define objectives : Hedefi(pazarlama hedefi) tanımla , proje başlamadan önce beklentileri tanımla
3.Develop strategy : Strateji geliştir
4.Implement tools/tactics : Sosyal ağları kullanma taktikleri (Alet çantası taktikleri)
5.Metrics/measurement : Ölçüm
Case Studies : Örnek çalışmalar başlığı olarak verilmiş. Yukarıda sayılan başlıkların iyi örneklendiği düşünülen çalışmalara linkler.
Architecting A Social Web Marketing And PR Strategy (The Future Buzz Adam Singer)
Saygılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder