15 Aralık 2009 Salı

Pixie Lott'un sosyal medya macerası


Bu tarz analizleri yapacak bir bilgiye sahip olduğumu düşünmüyorum nacizane dikkatimi çekenleri not edeceğim buraya.

Pixie Lott bu sene ünlü olan İngiliz bir şarkıcı. Bu ünlü olma durumunda Mtv'nin büyük katkısı var(Mtv Push olayı ile). Kim olduğunu daha iyi öğrenmek için aşağıda vereceğim wiki sayfasını okumanızı salık veririm. Normalde foto fazla kullanmıyorum bu kullandığımda twitter hesabında olan foto olduğu için koydum.

Pixie Lott 18 yaşında ve belli ki iyi bir medya ilişkileri ajansı(böyle bir ajans var mı bilmiyorum ben uydurdum menejerlik gibi olabilir) ile çalışıyor. Bu nereden mi çıkartıyorum diye sorasanız youtube kanalını ziyaret etmenizi öneririm. Sürekli güncel nerede ne zaman bir şey yapsa hemen youtubeda. Cover şarkıları söylemiş onlar youtubeda. Popüler şarkıları cover olarak söylemeyi seviyor belli ki. Lady Gaga'nın Poker Face'ni , Kings of Leon 'un use somebody'sini , One Republic Apologize'i söylemiş hepsini kayıt etmiş youtube koymuş. Kendi resmi kanalında bir kaç tane daha cover şarkı bulunmakta. Canlı performanslar hepsi orada.

Myspace sayfası benim yaşlı makinemin azizilğine uğradığı için pek içini gezemedim doğrusu. Twitter facebook hesaplarıda var resmi sitesinden ulaşılıyor. Youtube kanalını çok beğendim. İyi bir çalışma yapılmış. Cover şarkı söyleme işinide iyi yapmış. Yeni bir şarkıcı için kendini bir kaç müzik tarzında göstermek iyi olabilir. Müzik konusunda ahkam kesecek değilim ama şarkıyı bozmadan söylenen cover şarkıları severim. İncelemizi tavsiye ederim güzel bir sosyal medya kullanım örneği olabilir.


Benzer bir çalışma ülkemizde Sertap Erener ile yapılmıştı. O da başarılı bir çalışma olduğunu söyledi bu işin ustaları. Ufak bir eleştirim olacak bu çalışma için video kanalı için vimeo kullanılmış fakat biraz şu an terk edilmiş gibi duruyor.Terk edilmiş gibi tanımını biraz açsam fena olmayacak 3 ay önceki bir video bile 1 beğeni almış daha fazlasını beklerdim açıkcası fazla trafik yok gibi. Vimeo'nun Youtube gibi popüler olmaması bu konuda biraz kötü durmuş sanki keşke youtube da kullanılsaymış. Ben uzman değilim bir bildikleri vardır diyerek yazıyı bitiriyorum.

Pixie Lott Wiki sayfası burada

Pixie Lott Resmi sitesi burada bütün sosyal ağlara ve youtube kanalına ulaşabilirsiniz.Ufak bir uyarı bilgisayarınız biraz eski ise site yorucu olabilir.

Sertap Erener Resmi Sitesi burada bütün sosyal ağlara ulaşabilirsiniz hatta wiki sayfasına bile.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası