6 Kasım 2009 Cuma

Googlewave'e giriş 101

Googlewave'i deneme şansı buldum ve ilk 30 dakikalık bir cebelleşme sonrasında izlenimilerim şöyle;

*Türkiye'de google nasıl bir hedef kitlesi belirledi bilmiyorum ama eğer hedef kitlesi facebook kullanıcıları ise biraz zamanı var daha.Ortalama facebook kullanıcısı googlewave'e alışamaz.En azından bu haline.

*Beyin fırtınası üzerine bir vurgu yapmışlar tanıtım videolarında.Bu gerçekten doğru sağlanan google robotları ile beyin fırtınasını bilgisayar başından yapılabilir.En beğendiğim özelliklerinden biriside bu zaten.

*Yes No maybe widgeti gayet güzel her şekilde bu uygulama kullanılabilir.

*Harita uygulamasıda güzel yaptığınız iş dalına göre gayet yaratıcı kullanım alanları bulunabilir.

*Kullanıcı sayısı artıkça robot(widget gibi bişeyler) sayısıda artacak bu yüzden şimdiden hiçbir şekilde olmamış dememek lazım.

*Hadi explorer'i anladım da niye Opera desteklemiyorsun onu anlamadım.

*Twitter'e entegre edebiliyorsunuz.

Birileri bundan sonra friendfeed'ten ne farkı var derse doğrusu öyle çılgınlar gibi savunma yapacak bişey bulamıyorum nitekim ilk kullanımdan dolayıda olabilir bu durum.

Bir kaç denemeden sonra başka gördüklerimide anlatacağım.

Eğer googlewave kullanıcısı olupta hiç bir arkadaşı olmadığından dolayı beyaz ekrana bakıyorsanız benim googlewave adresim şöyle cg1984@googlewave.com

Not:Kesinlikle kullanım videolarını izleyin yoksa biraz kafanız karışabilir.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası