23 Kasım 2009 Pazartesi

Bir videonun yolculuğu.

Eğer sizde benim gibi alkışlarla yaşıyorum sitesinde vakit geçirip oradaki videoları takip ediyorsanız bahsedeceğim videoyu iyi biliyorsunuzudur.

Michael Jackson'nun öldüğü zaman her yerde bir Billie jean eşliğinde dans etme furyası vardı. Bu bahsettiğimiz arkadaşta bu furyaya katılıp birazda arkadaşlarının gazıyla ve her türk erkeği break dansın kralını bilir mottosunun verdiği gazla biraz hareketleniyor ve bu gazla başladığı dansın nihayetinde yere kapaklanma gibi kaçınılmaz bir sonla karşılaşıyor.Tarifi yaptım zaten linkte vereceğim.

Bu videoyu çeken arkadaşlar ilk önce alkışlarla yaşıyorum upload ederek bu olayın fitilini ateşliyor. Videonun upload edildiği günden 2 gün sonra ingiliz menşeili bir erkek dergisinin sitesinde de bu videoyu görüyorum. Ardından bir hafta sonrada kahramanımız The Tonight Show with Jay Leno - Internet Success and Failures bölümünde karşımıza çıkyor.Arkadaşımız böylelikle yaklaşık 350 milyon insanın bir şekilde baktığı bir döngünün içine dahil oluyor. Siz videonuzu internete upload ederken dikkat edin her an her yerde karşınıza çıkabilir.

Kronolojik sıra ile videolar

19.10.2009
Alkışlarla Yaşıyorum Bir kalıp sabuna kurban giden yerli Michael burada

22.10.2009
Front Army (Erkek dergisi) burada (site içinde gezerseniz dikkat +18 materyal içeriyor olabilir)

Jay Leno videoları burada Çok fazla bölüm içerisinden hangi bölüm olduğunu bulamadım.Kanıtsız gibi oldu ama bu videonun orada çıktığına eminim :D

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası