18 Ekim 2009 Pazar

Doğa için çal !

Facebook aracılğıyla denk gelmiştim Doğa için çal! organizasyonun hazırladığı videoya ,videonun içeriği 40 ayrı sanatçının seslendirdiği divane aşık gibi türküsü idi.fakat ilk denk geldiğimde ne yazık ki dikkate almadım.Çünkü bu videoyu paylaşan arkdaşlar ne bulursa paylaşan çoğunluktan idi ve paylaşırken doğa için çal organizasyonundan haberim yoktu.Nasıl olsun ki paylaşan insanlar genellikle "kopacaksınız" içerikli videolar paylaşıyordu.

Bu sabah tv de rastladım bu ekibe adamlar yaptıkları işte çok samimi geldiler bana kurdukları şu cümle bana bu olaya farklı bakmamı sağladı.Neydi o cümle "Elimizden gelen müzik yapmaktı bizde onu yaptık".Bu cümle üzerine bende bu konuyu nacizane bu bloga taşımaya karar verdim.Benimde elimden gelen bu , saçma sapan viral reklamamları buraya taşımaktansa bu konuyu buralara yazmak daha uygun olacak.Sitesine girin okuyun insanlar neler yapmak istiyor bir dikkat edin zaten amaçlarıda bu dikkat çekmek.

Not:Facebookta güzel bir oluşumları 8bin küsür kadar üyesi var fakat twitterda yok denecek kadar zayıflar.Zaten önemli değil o kadar resmi siteleri var oradan herşeye ulaşbilirsiniz.

Doğa için çal! facebook burada

Doğa için çal! resmi site burada

Not 2:Video resmi sitede varolmakta.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası