25 Ekim 2009 Pazar

Anladık en ... sizsiniz. #1

Sanırım herkes bıkmıştır artık bu tarz sınıflandırmalardan.Bende acaip sıkıldım artık bu seride her hafta yada daha farklı zamanlarda bıktıran facebook videolarını sizinle paylaşacağım.Zaten video paylaşma ile bir kaç yazı yazdım başladığımdan beri.

Bu hafta amaçının ne olduğunu hala anlayamadığım nefes filminin fragmanı dolaşmakta ortalıkta film için bişey demeyeceğim seyretmedim seyreden arkadaşalrın yorumlarınada güvenemedim zaten bu filmi beğenmek için gitmişlerdi.O yüzden tarafsızlığına inandığım yazarlar yazınca bende seyredip seyretmeme kararı alacağım.Neyse konu bu değil zaten konumuz saçma sapan ve ya gerçekten bir amaca hizmet edecek videoları paylaşıp altına allahını severseniz paylaşın,bu videoyu paylaşmayan bizden değildir gibi saçmalıklarla doldurup kendilerine boşuna bela okuturan insanların beni rahatsız etmesi artık yeter bıktırdınız facebooktan vatan kurtarılmaz anlayın ya da ne kadar dini video paylaşınca o kadar sevap kazanmazsınız.Anlamalarını dilemekten başka yapacağım bir şey yok.

Bu seride en ... kısmı komik ,duyarlı,hayvansever doğasever ,insan sever,spor sever vb. olarakta doldurulabilir artık o haftanın getirdiğine göre bir video paylaşacağız.

Bu hafatanın(ve bir kaç ayın) en ... videosu burada

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası