13 Ağustos 2009 Perşembe

Türk tv leri twitter i keşfediyor.

Evet twitter i efektif olaak kullanmaya başlayan bir program gördüm "spor servisi" .Fuat Akdağ ve Mehmet Demirkol u sabah 11 30 ta başlayan günlük spor gazeteleri üzerinden Türk spor dünyasına eğlenceli bir bakış atan bu program benim ilk olarak gördüğüm daha önce kullanan var mi bilmiyorum belki vardir ama ilk olarak sanırım Spor Servisi.

Ünlülerin spor ünlüleri tabii olarak twitledikleri yazıları programlarına taşıdılar.Türkiye de hala pek popüler olamayan twitter için müthiş bir reklam aslında.

Abd tv şovları twitter i sürekli gündemine taşıyordu Conan O brian in programi içinde twitter tracker diye bir bölüm var mesela ya da jimmy fallon sürekli twitter i referans vererek konuşmalar yapıyordu.Fakat tv lerimiz pek ısınamadı dolayısıyla insanımızda pek alışamadı twitter işine.Fakat twitter böylelikle iyi bir reklam furyası yakaladı.Sözlüklerde BUrcu Esmersoy unda sürekli twitterdan bahsettiğini okumuştum.

Twitter para harcamadan reklam yapıyor.Demek ki iyi ürün kendi reklamını kendisi yapıyor.Fazla uzatmaya gerek yok sanırım yazıda geçen kişilerin ve programların twitter adreslerini vereyim tam olsun.

jimmy fallon burada

mehmet demirkol burada

burcu esmersoy burada 

yazıda bahsetmedim ama yaz gecesi programının adresi burada

saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası