10 Ağustos 2009 Pazartesi

Niye kullanilmıyor bu web 2.0 oluşumu

Dikkati çeken bir konu var neden hiçbir elektronik veya teknoloji firmasi bu web 2.0 diye tanımlanan yeni nesil internet olluşumlarını kullanarak kampanya yapmiyor.Misal elektronik ürünleri satan bir fima facebook ve twitter durum güncellemelerine gün indirimde olan ürününü yazıp anlatmıyor. veya facebook üzerinden bir fan sayfası oluşturup buradan güncellemeye en erken yorumu yazan kişiye bir indirim çeki veya başka birşey hediye edilebilir.Tabi ki bu durumun muhtemeln piyango idaresi ile ilgili yükümlükleri vardir fakat dediğim firmalar elbette ki bu tarz bürokratik işlemleri herhangi birinden daha iyi yapabilir.

Bu işi iyi yapan hiç mi yi bir kurum yok elbette vardır bir iki örnekle aklıma gelenleri belirteyim. Axe bütün ulaşabildiği blogger kullanıcaların (tabi ki reklam alanında yazan ) kişleri tanıtım daveti ve thy nin yeni reklam kampanyası digital ajans konkuru linki tam işleyişi burada

Bir kaç gün önce tv haberlerine dahi konu olan bir ufak şeyle yazıyı bitireyim starbucks facebook ta fan sayfası en kalabalık olan marka imiş.Bu durum marka değerini ne kadar etkiler bu ayrı bir konu aslında bugünluk bu kadar

saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası