25 Nisan 2014 Cuma
Sosyal Medya Sunumlarında Olmazsa Olmaz 4 Şey
Süper abartılı adeta liste sitelerine göz kırpan bir başlıkla karşınızdayım. Sosyal medya sunumu yaparken o sunumu kısa tutmak veya abartıp medya sunumları gibi 150 sayfa civarına çekmek sizin elinizde.
Sayfa sayısına takılmadan önce bana kalırsa sunumda yer alması gereken en önemli 4 başlık aşağıda olanlar olmalı. Bu başlıkların altını nasıl dolduracağınız, başlıkları nasıl tanımlayacağınız sizin tercihinize bağlı. Bu yazdıklarım aslında sunumun içinde olması için önemli şeyler
*Markanın ve rakiplerin sosyal medya hesaplarına genel bakış
Takipçi sayıları, Tone of Voice tercihleri, İçerik tipleri, Sosyal Ağ Kullanım Tercihleri
* Sosyal Medya İçerik standartı
Genellikle hangi içerikleri sosyal medyada kullanıldığı, Hangi Tone of Voice'un kullanılacağı, Görsel tercihler, Kullanılacak İçerik Tipleri
*Örnek İçerik Takvimi
İçerik standartı ve tiplerine uygun bir haftalık iletişim takvimi. Görsellerde yer alırsa iyi görünür
*Raporlama
Yaptığınız işi raporlayıp hangi içerikleri daha iyi çalıştığına dair notlar, raporlar doğrultusunda markadan beklentiler,
Bu başlıklar öneri olarak listelenmiştir. Uzun uzun daha önce başka markalar yaptıklarınızı, kullandığınız toolları, sosyal medyaya genel yaklaşımınızı hatta markanın şimdiye kadar yaptıklarını alıp bunları biz olsaydık böyle yapartı tipinde sayfaları sunumunuza ekleyebilirsiniz. Bence aslında en önemlisi sosyal medya projelerini sunuma eklemek onlar sunumda dinleyicileri uyandırmak için gayet etkili olacaktır.
Saygılar
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder