13 Şubat 2011 Pazar

Sosyal Sevgililer Günü

Sevgililer gününden hemen önce Facebook fan sayfalarında sevgililer günü kampanyası yapan markaları bir listeleyeyim dedim. Belki bir işinize yarar son günlerde.  Böylesine ticari bir günde Facebook kampanyası yapmak kaçınılmazdır. Kimlerin yaptığı hakkında bir fikrim yok ama eminim bir sürü marka bu ticari gününün nimetlerinden faydalanmak isteyecektir.

Tivibu : Hazırladıkları oyunu başarı ile bitirirseniz Markafoni'den hediye çeki kazanıyorsunuz.

Bonus Card : Karaoke standlarında yarışmaya katılıp en çok oyu kazananlar sürpriz hediyeler veriyorlarmış.

Favori Jewellery : Sevgiline mesajını yaz takıyı kazan diyor marka.

Mavi Jeans : Sevgililer gününe özel hediyeleri varmış.

Onur Air : Sevdiğimiz birinin adını bir forma yazmamızı istiyorlar. Ondan sonra indirimli bilet kazanın diyorlar. Biraz karışık bir tanım cümleleri var okuyun işte :-)

Volkswagen Türkiye : Güne özel bir uygulama yapmış marka uygulamaya göz ucu ile baktım altından ne çıkıyor bilmiyorum :-) Herhalde kötü bir şey yoktur.

Swatch Türkiye : Aşk çarpması adı ile yaptıkları işi önceki günler yazmıştım zaten.

Sahibinden.com : Bize sevgilinizi anlatın ona seveceği bir hediye önerelim demişler. Bir göz atınız.

Samsung Türkiye : Yılın çifti olun demişler, hediyeler kazanın demişler, bu gün son gün demişler.

Hepsiburada.com : "14 şubat" adında bir tabı var ama ne olduğu belli değil he bir bakın anlarsanız katılın işte. Sanırım güne özel ürünlerinde olan indirimlerden bahsedecekler.

Teknosa :  Aşk için teknoloji demişler hediyeleri sıralamışlar. iPad veriyorlar arkadaş. Zaten iPad vermeyen marka kalmadı parayı vurayım ben de iPad vereceğim buradan yazdım buraya. Vermezsem bulun beni.

Electro World : Sevgililer gününe özel Twitter kampanyasını duyurmuşlar bu gün son günü. (Yahu ben bu yazıyı neden son güne bıraktım aslında bir iki gün önce yazsaymışım ya)

Vakko Chocolate :  Sevgililer günü özel üretim çikolatalarına Facebook üzerinden ulaşabilirmişiz.

Pera Pırlanta : Romantik Anlar sitesi üzerinden bir yarışma düzenlemiş resmini gönder sonra paylaş en beğenilen ol ödülleri kazan.

Desa : E-card gönder, gönderen 100. kişi ol, hediyeyi kap diyor.

Douglas Türkiye : Sevgililer günü hediyeniz bizden demişler. Fan sayısı/ödül sayısı iyi katılın şansınız var.(Marka hakkında pek bir şey bilmediğim için böyle saçma bir yorum yapmış oldum. Açıkçası pek araştırmadığım bir alanda faaliyet gösteriyorlar)

Sevgililer gününde Facebook üzerinden bir şeyler yapmaya çalışan markalar bunlar aralarından bir kaçının son katılım tarihim bu gün. katılmak isteyenler katılsın. Açıkçası daha fazla marka bekliyordum Socialbakers'a göre 163 marka var Türkiye'den Facebook fan sayfası olan.  Neyse bu günlük bu kadar yeter.

Not: Benim yaptığım listenin renkli resimli versiyonunu Bigumigu yapmış oraya bir bakın. Benim ıskaladıklarım var. Arçelik ve Cornetto'nun işleri özellikle aralarından ayrılıyor ve benim yazmadıklarım aynı zamanda. Arçelik uygulaması açılmadığı için,  Cornetto uygulması Facebook tablarda olmadığı için yazmadım.(Cornetto ve Arçelik Socialbakers listesinde de yok aynı zamanda)

Not: Halen Facebook duvarları üzerinden kampanya yapmaya çalışan markalar var. Neyse profesyonel yardım lazım kampanya günlerinde.

Not: Eğer kandillere ticari anlamlar yüklemiş olsaydık buraya bir de kandil ile alakalı bir liste yapardım elbette. (iyi veya kötü olduğunu söylemiyorum akışına bırakalım diyorum)

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfası